این بخش درحال تکمیل می باشد.
بسیاردکترخوش برخورد وحاذقی هستند من فتق دوطرفه داشتم وسه سال نزد ایشون عمل کردم وراضی ام الانم ازنظرپروستات تحت نظراتشون هستم
واقعا دکتر فوقلاده وعالی هستند خداپدر ومادردکتر بیامرزه ولی یک شکایتی هم دارم از منشی دکتر که اصلا جواب گوشیرو مطب رو نمیدن که نوبت بگیریم
دکتر خوبیه
خدا پدر و مادرش رو بیامرزه واقعا ممنون هستیم از دکتر اسماعیل نیا
امعمولا آقای منشی با عربها بهتر برخورد میکنه بخاطر دلار میشه وقتهارو و خود دکتر بررسی بکنه خیلی ممنونم
خدا پدر مادرش بیامرزه خیلی عالی برعکس دکتر دارابی که وقت دنبال پول
بسیار عالی هستن .
بسیار عالی
عالی هستند
واقعا دکتر عالی هست
با سلام از هر نظر عالی وبسیارپزشک عالی.
بسیاردکترخوش برخورد وحاذقی هستند من فتق دوطرفه داشتم وسه سال نزد ایشون عمل کردم وراضی ام الانم ازنظرپروستات تحت نظراتشون هستم
واقعا دکتر فوقلاده وعالی هستند خداپدر ومادردکتر بیامرزه ولی یک شکایتی هم دارم از منشی دکتر که اصلا جواب گوشیرو مطب رو نمیدن که نوبت بگیریم
دکتر خوبیه
خدا پدر و مادرش رو بیامرزه واقعا ممنون هستیم از دکتر اسماعیل نیا
امعمولا آقای منشی با عربها بهتر برخورد میکنه بخاطر دلار میشه وقتهارو و خود دکتر بررسی بکنه خیلی ممنونم
خدا پدر مادرش بیامرزه خیلی عالی برعکس دکتر دارابی که وقت دنبال پول
بسیار عالی هستن .
بسیار عالی
عالی هستند
واقعا دکتر عالی هست
با سلام از هر نظر عالی وبسیارپزشک عالی.